Jesteś tutaj:

Zarząd Dróg Powiatowych

216
W związku z faktem, iż Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest zamknięty dla interesantów do odwołania, zachęcamy do elektronicznego załatwiania spraw.

 Przedstawiamy następujące możliwości obsługi:

  1.  Kadra administracyjna została podzielona na dwa zespoły i pracuje w godz. od 7:00 do 13:00, przy czym każdy z zespołów co drugi dzień w urzędzie i co drugi dzień jako praca zdalna z domu.
  2. Pracownicy fizyczni wykonują swoje obowiązki w zmianowym systemie pracy w godzinach: I zmiana: 7.00 - 13.00 ; II zmiana 14.00 - 20.00.
  3. W celu załatwienia spraw należy kontaktować się za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, tj.:
  • telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00 - tel. 22 778 64 21.
  • za pomocą poczty elektronicznej – zdp@powiat-otwocki.pl;
  • elektronicznej Platformy Usług Publicznych ePUAP;
  • pocztą tradycyjną: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew.
Zarząd Dróg Powiatowych