W związku z faktem, iż Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest zamknięty dla interesantów do odwołania, zachęcamy do elektronicznego załatwiania spraw.
Przedstawiamy następujące możliwości obsługi:
- Kadra administracyjna została podzielona na dwa zespoły i pracuje w godz. od 7:00 do 13:00, przy czym każdy z zespołów co drugi dzień w urzędzie i co drugi dzień jako praca zdalna z domu.
- Pracownicy fizyczni wykonują swoje obowiązki w zmianowym systemie pracy w godzinach: I zmiana: 7.00 - 13.00 ; II zmiana 14.00 - 20.00.
- W celu załatwienia spraw należy kontaktować się za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, tj.:
- telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00 - tel. 22 778 64 21.
- za pomocą poczty elektronicznej – zdp@powiat-otwocki.pl;
- elektronicznej Platformy Usług Publicznych ePUAP;
- pocztą tradycyjną: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew.
Zarząd Dróg Powiatowych
: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in