Przedstawiamy możliwości obsługi interesantów w Wydziale Ochrony Środowiska:
1. W zakresie spraw z ochrony środowiska, gospodarki opadami, gospodarki wodnej, ochrony przyrody, rybactwa śródlądowego, ochrony gruntów rolnych, leśnictwa, łowiectwa i geologii oraz związanych z tym wydawaniem zaświadczeń, zezwoleń, pozwoleń, innych decyzji oraz przyjmowaniem zgłoszeń i wyjaśnień spraw indywidualnych:
- Wnioski wraz z niezbędną w danej sprawie dokumentacją należy składać przez e-PUAP, listownie pocztą lub do urny przed wejściem do budynku Starostwa przy ul. Górnej 13.
2. Wydawania zaświadczeń o Uproszczonym Planie Urządzania Lasu:
- Wnioski należy składać przez e-PUAP, listownie pocztą lub do urny przed wejściem do budynku Starostwa przy ul. Górnej 13.
- Dopuszcza się złożenie wniosku emailem na adres srodowisko@powiat-otwocki.pl, dołączając odpowiednio wypełniony wniosek wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
Przygotowane przez Wydział Ochrony Środowiska dokumenty, zaświadczenia, decyzje i pisma zostaną wysłane listownie za pośrednictwem poczty na wskazany przez wnioskodawcę adres korespondencyjny.
Wszelkie niezbędne informacje udzielane są telefonicznie w Wydziale Ochrony Środowiska pod nr tel. 22 788-15-34 i 22 788-15-35 wew. 355, 356, 357, 358, 359 w godzinach 8:00-14:00.